Pardavimų automatizavimas supaprastina, palengvina bei didina našumą įmonės vykdomuose pardavimuose. CRM Jums padės valdyti pirminius klientus, pardavimų galimybes, klientų kontaktus, sąskaitas faktūras bei užtikrina vieningą požiūrį į visus susijusius duomenis. Taip pat turėsite galimybę peržiūrėti mėnesio ir ketvirčio pardavimų ataskaitas arba sudaryti naujas ataskaitas pagal klientus, regionus ir kt.
- Marketingas - vykdyti marketingo kampanijas. Informacija apie klientus (tiek esamus, tiek potencialius tiek atsisakiusius paslaugų), el. pašto susirašinėjimus, aktualius kalendoriaus įvykius;
- Pardavimai - galimybė planuoti pardavimus, pvz. nurodant planuojamą pardavimo datą bei planuojamas pajamas;
- Kontaktai - reprezentuoja Jūsų klientui atstovaujantį asmenį. Klientas gali būti kaip įmonės atstovas arba kaip fizinis asmuo;
- Organizacijos - apjungia tos pačios organizacijos arba panašias paslaugas arba prekes perkančius klientus į bendrą ratą;
- Pasiūlymai - sukurkite pasiūlymą bei išsiųskite jį klientui arba pasirinktoms klientų grupėms;
- Sąskaitos - kaip ir pasiūlymai, sąskaitos faktūros gali būti generuojamos .pdf formatu prieš jas išsiunčiant klientams.